1. Sklep kaldun.pl jest własnością firmy wpisanej do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki:

CABALLARIUS Janusz Gałucki
ul.Małej Łąki 2m28 02-793 Warszawa
NIP: 581-171-79-64
nr konta bankowego mbank 75 1140 2004 0000 3402 7544 6516
email: kaldun@kaldun.pl

2. kaldun.pl prowadzi sprzedaż produktów za pomocą sklepu internetowego dostępnego pod adresem kaldun.pl www.kaldun.pl. Do realizacji zamówień konieczny jest komputer z przeglądarką internetową i dostępem do Internetu.

3. Ceny podane w PLN (złotych) są cenami brutto – zawierają podatek vat.

4. Realizacja zamówienia trwa do 7 dni roboczych od momentu zakupu towaru “za pobraniem” lub wpłynięcia pieniędzy na konto w przypadku sposobu płatności z góry.

5. Wysyłka następuje paczką lub listem poleconym za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy Inpost. Odbiór osobisty nie jest możliwy.

6. Kupującemu przysługuje 14 dniowy termin odstąpienia od zamówienia bez podania przyczyny, licząc od dnia wydania rzeczy.

6a. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:

– pisemnie na adres: ul. Małej Łąki 2m28 02-793 Warszawa;

– w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kaldun@kaldun.pl

6b. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.

7. Reklamacje przyjmowane są mailowo (kaldun@kaldun.pl) lub listownie (adres pkt. 6a Regulaminu). Wysyłka nowego towaru po uwzględnieniu reklamacji następuje wyłącznie po otrzymaniu przez kaldun.pl reklamowanego towaru wysłanego na adres z pkt. 6a.

8. Sklep nie przyjmuje przesyłek pobraniowych.

9. Koszty reklamacji zwracamy po jej uznaniu.

10. Reklamacja – rozpatrzenie oraz wysyłka nowego towaru trwa do 7 dni roboczych.

11. Reklamacji nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne, a także uszkodzenia spowodowane niedbałym i niewłaściwym użytkowaniem.
Prosimy o sprawdzanie stanu dostarczonej przesyłki przy doręczycielu. Brak sprawdzenia oraz protokołu uszkodzenia przesyłki podczas transportu, nie gwarantuje uwzględnienia przez naszą firmę reklamacji.

12. Przesyłka z reklamowanym towarem powinna zawierać towar oraz dokładny opis reklamacji.

13. Przesyłki z towarem zwracanym, reklamowanym bądź wymienianym powinny być realizowane przez Pocztę Polską listem poleconym lub paczką w przypadku gabarytów uniemożliwiających nadanie ich listem poleconym.

14. Wymiana towaru (rozmiaru) odbywa się na takich samych zasadach jak reklamacja z tą różnicą, że towar nie może być używany.

15. Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, zgodnie z treścią ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, z późn. zm.).

15a. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Żądanie w tym zakresie może zostać złożone na przykład:

– za pomocą panelu klienta dostępnego po zalogowaniu;

– pisemnie na adres: ul. Małej Łąki 2m28 02-793 Warszawa;

– w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kaldun@kaldun.pl

16. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosuje się przepisy KC i innych ustaw.

17. Dla celów realizacji płatności dokonywanych za pośrednictwem kanałów płatności PayU, Przelewy24, Dotpay lub PayPal, dane Kupujących automatycznie przekazywane są odpowiednio do wyżej wymienionych podmiotów.

18. Sklep kaldun.pl zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.


Koszyk